La setmana de les tres festasses, per Joan Vehils


This article recounts three lavish events held in Barcelona, highlighting their unique features, attendees, and overall success.
AI Summary available — skim the key points instantly. Show AI Generated Summary
Show AI Generated Summary

Cada vegada que el delegat de la Zona Franca, Pere Navarro, i la seva directora general, Blanca Sorigué, organitzen un acte, esdeveniment o entrega de premis hi ha alguna sorpresa positiva. Dimecres, amb motiu de ‘La Nit de la Logística del SIL’, van citar els gairebé 600 convidats provinents del món de la logística a Beso Pedralbes. Un espai únic, ubicat als jardins de l’hotel Torre Melina Gran Meliá, en el qual només entrar et fan sentir que l’estiu ja és aquí. Hi va assistir el ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, el delegat del Govern, Carlos Prieto, i la presidenta de la Diputació, Lluïsa Moret, entre altres autoritats, a més de referents del sector com Eva Valenzuela, directora general de l’aeroport de Barcelona, Guillermo Belcastro, CEO de Hutchinson Best, José Alberto Carbonell, president del Port de Barcelona, Goretti Torrella, presidenta de Torrella Ingeniería y Arquitectura, Ignacio García Cuenca, CEO de Goodman, Fran González, delegat especial de l’Estat a la Zona Franca de Cadis, o María José Cuenda, directora general comercial i immobiliària d’AENA.

La majoria dels presents van quedar impressionats per la bellesa del lloc, amb uns globus lliscant sobre la piscina al ritme d’una saxofonista. No obstant, la veritable sorpresa va arribar al final. Una espectacular coreografia de drons va sobrevolar els jardins alhora que els convidats activaven uns braçalets verds que van generar un impressionant joc de llums. Hi va haver també, a iniciativa de Blanca Sorigué, foto del sector femení, que cada any guanya més pes en el món de la logística. En fi, que ja estem esperant el pròxim acte per veure què s’inventen per continuar sorprenent i divertint els seus convidats.

El ‘rooftop’ que toca el cel

Un altre dels esdeveniments sonats de la setmana, organitzat amb summa elegància, creativitat i sorpreses, va ser la inauguració de l’edifici Estel Barcelona. Res podia fallar, ja que darrere hi havia l’agència The Creative de Bibiana Ballbé. O sigui, garantia de divertiment i d’èxit. El nou espai, que fa 15 anys era la seu de Telefónica, allotjarà 4.000 treballadors en unes espectaculars instal·lacions. Va ser l’alcalde, Jaume Collboni, qui va donar per estrenat l’edifici amb un parlament a la fantàstica terrassa del pis 14.

Notícies relacionades

Hi havia molts convidats de professió com la CEO de Savills, Anna Gener, la directora de negoci de CBRE, Eva Jodar, el cofundador d’Asabys, Josep Ll. Sanfeliu, la directora d’estratègia del Consorci de Turisme de Barcelona, Anna Marquès, la directora general de La Roca Village, Elena Foguet, o la consultora Berta Roca, a més de diferents actors d’aquest sector. No s’ho va perdre el conseller de Presidència, Albert Dalmau, tot i que no es va quedar fins al final. I, és clar, la tinenta d’alcalde Maria Eugènia Gay. El projecte ha sigut promogut per les firmes d’inversió Bain Capital i FREO Group i, segons paraules del mateix alcalde, l’«Estel és el símbol de la Barcelona del futur». Doncs sí, un espai per treballar, però que també et permet disfrutar d’un gimnàs, una zona de relaxació, un menjador, un auditori, pròximament un restaurant i una terrassa que ells anomenen ‘rooftop’. El que dèiem, espectaculars l’acte i l’edifici.

El ‘Yellow Day’ més feliç

La gent de Vueling és diferent, entusiasta i divertida. Per això van celebrar aquest dimecres el dia groc. Va ser una ‘party’ de veritat. O sigui, sense discursos de polítics, sense vídeos institucionals, ni missatges subliminals. Festa i punt. La directora d’Assumptes Públics, Marca i Sostenibilitat de Vueling, Sandra Hors, va ser una de les culpables de l’èxit d’un acte que va reunir polítics, periodistes, influencers i professionals de diferents àmbits. Així que vam veure des del president del grup municipal de Junts, Jordi Martí, fins a l’exconseller i actual president del Comitè Assessor d’Infraestructures de l’Ajuntament Santi Vila. No obstant, les que més van animar la festa van ser el triplet d’experiodistes de Barça TV Judit Esteban, Laura Aparicio i Patricia Domínguez, que hi van assistir juntament amb les seves col·legues Laura Burgués de TV3 i Gemma Soler d’ESPN. També vam veure Arantxa Calvera i Esther Grávalos o les ‘influencers’ Gala Moix, Ona Jou i Joana Cabratosa. Hi va haver concursos, premis, música i un bon càtering de Les Filles Café. Diuen que el ‘Yellow Day’ és el dia més feliç de l’any. Aquest dimecres ho va ser.

Was this article displayed correctly? Not happy with what you see?

Featured Extension

Tame your tab chaos with Taskify Tabs

Reading too many articles at once? Don't let your browser slow down. Magically save your open tabs as dynamic tasks, set reminders, and get immediate peace of mind.

  • 1-Click Tab Conversion: Turn cluttered tabs into structured tasks in seconds.
  • Smart Reminders: Set due dates so you never forget an important read.
  • 100% Private: Everything stays stored securely, only on your local device.
📑 Cluttered Tab
✓ Action Task
Add to Chrome — It's Free

Share this article with your
friends and colleagues.

Facebook



Share this article with your
friends and colleagues.

Facebook